Доколко ми влияят рекламите за намаления и как избирам от кого и какво да закупя, когато ми обещават щедри отстъпки? Това са въпросите, които е полезно да си задаваме сега, когато сме мишена на множество специални оферти за Черен петък, Коледа и Нова година. Затова некомерсиалната платформа „Ние, потребителите“ пусна анкета на тема: „Как пазарувате от кампании на намаления?“.

„Целта на допитването е не само да очертае моментната картина на нагласите на потребителите при пазаруване от кампании за намаления, но и да ги насочи към важни за тях аспекти и да им помогне да изградят полезни навици, когато избират стоки и услуги с отстъпки“, посочва авторът на проекта Габриела Руменова.

Анкетата търси отговори и на въпроса кое е водещото за потребителите при покупки от намаления – размерът на отстъпката, необходимостта или хипотетичната потребност от стоката или услугата, качеството на продукта, престижът на бранда или невъзможността да преодолеете настойчивата реклама. Склонни ли са хората да рискуват да купят от непознати за тях търговци, ако им предложат атрактивни отстъпки, какви са били търговските нарушения, когато са били подвеждани при покупки отнамаления и какво би повишило доверието им в кампании за отстъпки.

Към анкетата: https://forms.gle/ri3uFDzArXrQetNQA

Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020

Този сайт е създаден в изпълнение на Административен договор № BG06RDNP001-19.126-0003-C01/18.02.2020 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, по проект „Закупуване на оборудване и техника за създаване на информационен портал“. Бенефициент по проекта е „Цинт медиа“ ЕООД.

Цялата отговорност за съдържанието на сайта се носи от „Цинт медиа“ ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че сайтът отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.