Тя допълни, че възрастните хора са против новите коридори, защото много супермаркети правят отстъпки за някои стоки, когато се пазарува вечер и пенсионерите, според новите правила, нямат достъп до тях. По-младите хора пък са ощетени, защото ако им потрябва спешно лекарство в 15 часа, няма как да си го купят. Според нея аптекарит не бива да се превръщат в пъдари и да се натоварват с това да контролират възрастта на клиентите, защото така се зараждат много ненужни конфликти.
В интервюто си омбудсманът спомена още, че е недопустимо да се глобява един пенсионер с 300 лева, само защото е нарушил „зеления коридор“ за пазаруване.
Диана Ковачева коментира и друг важен проблем – как трябва да реагира един пациент, който е записан при личен лекар, който вече не практикува или просто човекът да е починал. Оказва се, че няма задължение пациентите да се уведомяват в такива ситуации.