До 6 месеца да започне да се издава лична карта с електронна идентификация в чип. Това е записано в окончателните текстове на коалиционното споразумение с "Продължаваме промяната", съобщава БНР.

В рамките на 6 месеца трябва и най-използваните удостоверения да се подават не от гражданите, а по електронен път между ведомствата.

По електронен път, а дори и по e-mail да могат да се заявяват всички административни услуги е част от другите планове.

Санкции този път ще има за онези администрации, които 6 месеца след приемането на правилата не са въвели електронното заявяване на услуги.

Санкции за администрациите ще има и ако изискват печати. Това трябва да стане след промяна в законите, с които да отпаднат всички печати и сканирани документи. Ще се прави и анализ как да отпадне задължението медицинските картони, трудовите книжки, стикерите и хартиените носители на информация да са аналогови.

Очаква се до края на 2023 година да има изградена инфраструктура за дистанционно електронно гласуване.

Снимка: ОД на МВР-Варна

Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020

Този сайт е създаден в изпълнение на Административен договор № BG06RDNP001-19.126-0003-C01/18.02.2020 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, по проект „Закупуване на оборудване и техника за създаване на информационен портал“. Бенефициент по проекта е „Цинт медиа“ ЕООД.

Цялата отговорност за съдържанието на сайта се носи от „Цинт медиа“ ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че сайтът отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.