От 1 октомври най-големият търговски център във Варна е домакин на фестивала „Есен в мола“ – изложение за храни, вино и бира.

Стартират „Игрите на есента“ с над 120 награди от участници и производители, а големите печалби са 2 екскурзии в чужбина.

Пищни сезонни кътове за снимки привличат посетителите. 10 448 ябълки и 1009 тикви са включени в мащабните декорации заедно с автентични предмети от българското село.

Рогът на изобилието се излива през октомври в Grand Mall с Фестивала „Есен в мола“ – изложение за храна, вино и бира. Всички заведения за хранене се включват в есенното пиршество на сетивата. Партньори на най-големия търговски център в амбициозния проект са „BulMag“ и „Hеineken”.

Офер Миретцки

Идеята на Есенния фестивал споделя собственикът на Grand Mall Офер Миретцки: „С нашия празник на есенното изобилие ние искаме в тази трудна година да повдигнем духа на варненци и гостите на града, като им покажем плодородието на българската земя. Каним ги да споделят радостта от реколтата, да се насладят на даровете на есента със сърце, отворено за красотата, която излъчват кътовете за снимки. Ние предлагаме на всички посетители на търговския център да се потопят в атмосферата на златната есен и да опитат вкусовете на най-пресните продукти. Искаме да създадем топло настроение, да докоснем душите на нашите многобройни приятели с хубаво вино, хубава бира и вкусна храна. Нека споделим есенната сладост на живота!“

Плодовете на българската природа са завладели целия втори етаж в грандиозно преобразяване. 10 488 ябълки, 1009 тикви, 600 глави лук, 200 зелки, 100 кочана царевица, по 100 дюли, глави цвекло и ряпа, моркови, райска ябълка и зимни круши, десетки нарове и глави карфиол влизат в композициите, сътворени от майсторската ръка на флориста Луиза Георгиева от градински център „Мимоза“. Включва се и дизайнерът Петър Велинов, а конструкциите подготвят професионалистите от „Алфа мебел“. Автентични бали сено и цели пчелни кошери от пчелин „Шерба“ са донесени направо от полето. А до тях са пейките, които вече изкушават за страхотни селфита сред фон от бъчви, класове, слънчогледи и плодове.

В есенния парад на изобилието в Grand Mall се представят с най-доброто от своята продукция бутиковите изби „Сала“, „Варна“, „Белоградец“, „Старо Оряхово“, „Лозето“. Специални щандове на ет. 2 отварят и супермаркет „BulMag“, млечни и месни продукти „Добротица“ и фермата за еко месни продукти „Шопар, бик и щука“.

Есенни менюта изкушават в ресторантите и заведенията за хранене в търговския център. Всеки ден има дегустации на вино, сирена и месни деликатеси. Сезонните менюта идват с бонус – всеки, който ги закупи, може да получи безплатна бира „Hеineken” в щастливите часове от 12:00 до 13:00 и от 18:00 до 19:00.

Кино „Arena“ се включва във фестивала с неделна промоция. Всяка неделя през октомври зрителите ще могат да гледат на цена от 7 лв. за билет всеки филм, без ограничение от това дали е 2D, 3D или специален формат.

Стартират и „Игрите на есента“ с над 120 награди от участници и производители, а големите печалби са 2 екскурзии в чужбина, осигурени от Grand Mall.

Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020

Този сайт е създаден в изпълнение на Административен договор № BG06RDNP001-19.126-0003-C01/18.02.2020 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, по проект „Закупуване на оборудване и техника за създаване на информационен портал“. Бенефициент по проекта е „Цинт медиа“ ЕООД.

Цялата отговорност за съдържанието на сайта се носи от „Цинт медиа“ ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че сайтът отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.